Monday, April 28, 2008

Saya amat berbangga kerana saudara AFYasin berusaha menolong saya membuat blog ini.

2 comments:

REJAB F.I. said...

Sdr, Saya juga turut berbangga kerana akhirnya Sdr. punya blog yang dapat menjadi alat untuk menyebarkan segala jenis ilmu melalui dunia siber. Apa yang Sdr tulis nanti akan dapat diikuti oleh ramai kawan-kawan yang mengetahui alamat blog sdr.

peringkat kedua penubuhan blog sdr ini ialah dengan menghantar kepada kawan-kawan atu beritahu kawan-kawan nama blog sdr ini dan minta mereka mengaksesnya.

Dengan cara ini kita saling dapat memahami buah fikiran kita demi perjuangan kita menegakkan penggunaan bahasa Melayu yang lebih meluas. Tapi untuk kegunaan audien antarabangsa ada baiknya kalau pengisian blog sdr itu diterjemahkan juga ke dalam bahasa Inggeris. Saya berkata demikian kerana pengguna blog seluruh dunia akan dapat juga akses ke blog sdr.

salam dan selamat berjaya.

kelab afyassin said...

Sdr F.I., Tahniah kerana sudah punya blog sendiri. saya rasa sdr boleh manfaatkan semaksimum mungkin terutama dalam usaha menjadi lebih prolifik dalam bidang persuratan. Sekarang kawan-kawan boleh melihat karya baru sdr melalui blog ini dari masa ke masa. kerana untuk mengharapkan media perdana hendak menyiarkan karya kita, mereka juga mempunyai keutamaan. Kalau ada tersiar pun setahun dua kali. Itu pun dah banyak.

Sekaran sdr boleh beritahu kawan-kawan tentang nama blog sdr ini untuk membolehkan mereka mengaksesnya. salam